نسوزهای ماشین ریخته گری مداوم

این پست را به اشتراک بگذارید :

بیشتر فولاد خام جهان با فرآیند ریخته‌گری مداوم تولید می‌شود و فناوری ریخته گری مداوم به طور فزاینده ای توسعه ریخته گری با سرعت بالا، ریخته گری مداوم چند رشته ای و بهبود کیفیت فولاد را ضروری می کند. در ماشین ریخته گری مداوم انواع دیرگدازها از پاتیل تا قالب مسی مانند سیستم دریچه کشویی پاتیل و تاندش، دیرگدازهای تاندیش، لدل شرود، نیم نازل و … مورد استفاده قرار میگیرد. نسوزهای ماشین ریخته گری مداوم یا دیرگدازهای دریچه کشویی برای طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود. ترکیبات فیزیکی، شیمیایی و معدن شناسی خاص با خلوص بالا، مقاومت در برابر خوردگی و فرسایش بالا، مقاومت در برابر شوک حرارتی بهینه برای عملکرد مطلوب را تضمین می‌کنند.

محل مصرف نسوزهای شکلدار در فرآیند ریخته گری مداوم
محل مصرف نسوزهای شکلدار در فرآیند ریخته گری مداوم

شرکت ویستا آسمان تامین کننده انواع نسوزهای ماشین ریخته گری مداوم از برترین برندهای روز دنیا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

عضویت در خبرنامه

اطلاع از آخرین اخبار و مقالات ویستا آسمان

اخبار و مقالات مرتبط

Related news & articles

آکادمی ویستا

گرافیت کم سولفور در فولادسازی: نقش و اهمیت و تاثیرات  آن در صنعت فولادسازی

چکیده:
گرافیت کم سولفور در صنعت فولادسازی نقش بسیار مهمی دارد. این مقاله تفسیری به بررسی تأثیرات و کاربردهای گرافیت کم سولفور در صنعت فولادسازی می‌پردازد. با بهبود خواص فولاد، این گرافیت ارزش افزوده زیادی ایجاد می‌کند. موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرند شامل تعریف گرافیت کم سولفور، تأثیرات مثبت بر خواص فولاد، کاربردها در فرآیندهای فولادسازی، استانداردها و راهکارهای کنترل کیفیت می‌باشند. این مقاله با ارائه اطلاعات کامل و تفسیری، به خواننده کمک می‌کند تا درک بهتری از اهمیت و کاربرد گرافیت کم سولفور در صنعت فولادسازی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *