کتاب راهنمای نصب آجر کوره Brick Installation Guide

این پست را به اشتراک بگذارید :

در کتاب راهنمای نصب آجر کوره Brick Installation Guide نصب آجر نسوز کوره با نکات و چالش هایی همراه است که نیازمند مطالعه دقیق دستورالعمل های نوشته شده و استفاده از نیروی انسانی متخصص در این زمینه می‌باشد. در کتاب راهنمای نصب آجر کوره Brick Installation Guide به این امر به تفضیل پرداخته شده است.

نصب درست آجر در کوره در طول عمر تجهیزات کوره، جلوگیری از بروز خسارات به واحد فولادسازی و در افزایش بازدهی از جهت کاهش تعمیرات تاثیر گذار است. یکی از قسمت های چالشی در نصب آجر مربوط به قسمت های کمانی شکل، دارای شکستگی و زاویه دار است. از دیگر نکات مربوط به نصب آجرهای درای شکل های خاص و جنس آجر مورد استفاده در کوره است که در این راهنما به تمام این نکات دقت شده است. مزیت نکات این راهنما در ارائه تعداد آجر مورد نیاز در انواع کوره و انواع قسمت های مختلف بر حسب ابعاد و شکل هر بخش می‌باشد. همچنین تصویر شماتیک چیدمان آجر در هر بخش انواع کوره ها آورده شده و با مشاهده تصویر، فرآیند نصب آجر برای هر قسمت از کوره را می توان در کوره مورد نظر خود الگوبرداری نمود.

کتاب راهنمای نصب آجر کوره مربوط به شرکت Harbison-Walker می باشد. در این دفترچه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است:

1- انتخاب نسوز

2- سفارش نسوز

3- ساختمان و پوشش نسوز کوره

4- اندازه و شکل آجر

5- درب کوره قوس الکتریکی

6- کوره بلند

7-سقف کوره قوس الکتریکی

8- کوره دوار

9- پاتیل و تاندیش

10- و …

آجر نسوز کوره با نکات و چالش هایی همراه است که نیازمند مطالعه دقیق دستورالعمل های نوشته شده و استفاده از نیروی انسانی متخصص در این زمینه می‌باشد. در کتاب راهنمای نصب آجر کورهدر نصب آجر نسوز کوره با نکات و چالش هایی همراه است که نیازمند مطالعه دقیق دستورالعمل های نوشته شده و استفاده از نیروی انسانی متخصص در این زمینه می‌باشد. در کتاب راهنمای نصب آجر کوره Brick Installation Guide به این امر به تفضیل پرداخته شده است.این راهنما توضیحاتی در مورد انتخاب جنس ماده نسوز، نحوه چیدمان در قسمت‌هایی همچون درب کوره، انواع شکل و سایز اجر نسوز، کاربردهای آجر نسوز در کوره دوار، کوره بلند، کوره قوس الکتیرکی و … آورده شده است.

انتخاب جنس آجر نسوز و انواع ابعاد و شکل آن بستگی به نوع تجهیزات مورد استفاده و جنس مذاب در تماس با آجر دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع جنس و شکل مورد استفاده به مطلب آجر نسوز مراجعه نمائید.

عضویت در خبرنامه

اطلاع از آخرین اخبار و مقالات ویستا آسمان

اخبار و مقالات مرتبط

Related news & articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *