بازار جهانی الکترود گرافیتی، چشم انداز و تجزیه و تحلیل صنعت (2018-2020)

این پست را به اشتراک بگذارید :

کک سوزنی بعنوان ماده خام و اصلی تولید الکترود گرافیتی ارزش بالایی دارد که در کوره های قوس الکتریکی و کوره کنورتور اکسیژنی قلیایی جهت فولادسازی و در کوره های الکتریکی معدنی جهت ذوب فرو آلیاژها و همچنین در ماشین کاری با تخلیه الکتریکی جهت صافی سطح مورد استفاده قرار میگیرد.

افزایش فعالیت های صنعتی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، تولید، معدن، تجارت، ساخت و ساز و سایر بخش ها باعث افزایش تقاضا برای الکترود گرافیتی شده است. بنابراین، الکترود گرافیتی با کیفیت بالا به عنوان یک مؤلفه مهم در صنایع مختلف در نظر گرفته می شود.

افزایش موج تقاضا برای کوره های قوس الکتریکی مبتنی بر تولید فولاد، دسترسی بالا به قراضه فولادی، رشد بازار ماشین های تخلیه الکترویکی و تسریع در رشد اقتصادی برخی از محرک های اصلی رشد صنعت هستند. گرایش ها و تحولات کلیدی افزایش تقاضا برای الکترودهای گرافیتی UHP، پیشرفت پروژه های تولید الکترود گرافیتی، تثبیت بازار و افزایش اولویت در ساختارهای مسکن فولاد از دیگر این عوامل است. با این وجود برخی از عوامل می تواند مانع از رشد بازار شود که می توان به افزایش قیمت کک سوزنی و وجود مقررات سختگیرانه گوناگون در کشورهای تجاری اشاره کرد.

گزارش Koncept Analytics در خصوص بازار جهانی الکترود گرافیتی و تجزیه و تحلیل صنعت و چشم انداز (2018-2022) توسط یک تحقیق گسترده و تجزیه و تحلیل دقیق از بازار موجود به همراه چشم انداز آینده می باشد. این گزارش محرک های اصلی رشد، گرایش های کلیدی و تحولات و چالش های بازار چین، اتحادیه اروپا، ایالات متحده، هند و بازار جهانی را پوشش می دهد. در این گزارش به بازیگران اصلی بازار از جمله Showa Denko K.K، شرکت (GrafTech)، شرکت توکیای کربن و HEG Ltd اشاره شده است.

رشد بازار جهانی الکترود گرافیتی با دسترسی گسترده به ضایعات فولادی و افزایش تقاضا برای فولاد تولیدی با کوره های قوس الکتریکی افزایش می یابد. در نمودارهای زیر به بررسی این تحولات می پردازیم.

شکل1- پیش بینی ارزش بازار جهانی الکترود گرافیتی
شکل2- پیش بینی تولید جهانی الکترود گرافیتی
شکل3- پیش بینی مصرف جهانی الکترود گرافیتی

در نمودار های ذیل رشد بازارهای عمده یعنی چین، اتحادیه اروپا، ایالات متحده و هند با افزایش تقاضا برای الکترودهای گرافیتی UHP و پیشرفت پروژه های تولید الکترود گرافیتی مشاهده می شود.

شکل4- پیش بینی تولید الکترود گرافیتی چین (2017-2022
شکل5- پیش بینی مصرف الکترود گرافیتی اروپا  (2017-2022)
شکل6- پیش بینی صادرات الکترود گرافیتی هند (2017-2022)

برگرفته از سایت konceptanalytics

عضویت در خبرنامه

اطلاع از آخرین اخبار و مقالات ویستا آسمان

اخبار و مقالات مرتبط

Related news & articles

آکادمی ویستا

الکترود گرافیتی HP : روندهای بازار و فرصت های رشد و سناریوهای پیش بینی

یافته‌های اصلی این گزارش حاکی از رشد مداوم در بازار الکترود گرافیتی HP است که ناشی از تقاضای فزاینده برای خودروهای الکتریکی و گسترش صنعت فولاد است. این گزارش به تولیدکنندگان توصیه می‌کند که بر نوآوری محصول و مشارکت استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی در بازار تمرکز کنند. گزارش های تحقیقاتی بازار الکترود گرافیتی HP ، بینش دقیقی در مورد شرایط بازار برای الکترود گرافیتی HP که در صنایع مختلف مانند فولاد، خودروسازی، هوافضا و انرژی استفاده می شوند، ارائه می دهد. این گزارش تقاضای فزاینده برای الکترود گرافیتی HP را به دلیل هدایت حرارتی برتر و مقاومت الکتریکی بالا نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *