کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی

بیرینگ های هوایی لازم است استانداردهای خاصی را داشته باشند. ویستا آسمان تامین کننده انواع بیرینگ‌های مخصوص و شخصی سازی شده صنعت هوافضا می باشد.

این پست را به اشتراک بگذارید :

کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی طیف گسترده ای دارد. شرکت ویستا آسمان تامین کننده بیرینگ های با کاربردهای خاص در صنعت هوایی است. تولیدکنندگان بیرینگ های هوافضا در جهان اعتبار خود را از دارا بودن گواهینامه های استاندارد به دست می آورند. ما نیز به عنوان تامین کننده برای جلب رضایت مشتری همواره بیرینگ های معتبر و دارای استانداردهای هوافضا را به شما ارائه می دهیم. در زمینه بیرینگ های هوافضا طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت در کنار هم قرار می گیرند که شامل: بلبرینگ ها، آب بند (سیلینگ)، میله های مخصوص، پایه ها و وسایل الاستومری دقیق برای بدنه هواپیما، موتورهای هوایی و گیربکس ها می شود.

در محصولات تامینی سعی شده با توجه به کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی به تمامی انواع قطعات بیرینگ مورد استفاده در صنعت هوایی از جمله انواع بلبرینگ و رولبرینگ ها تا انواع تجهیزات وابسته به آن ها توجه شود تا در صورت نیاز مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد. لازم به ذکر است که ویستاآسمان نماینده معتبرترین شرکت های اروپایی تولیدکننده بیرینگ می باشد. این تولیدکنندگان با توجه به تیم های تحقیق و توسعه توانمند، همواره تولیدات خود را با جدیدترین نیازهای صنعت هوایی و استانداردهای روز آن ها مطابق می کنند. طیف مشتریان و خریداران این قطعات از شرکت های تعمیر و اورهال، تولیدکنندگان تجهیزات اساسی صنعت هوایی و سایر مشتریان سازمانی در صنایع هوایی می باشند.

بیرینگ های تامین شده از با کیفیت ترین فولادهای آلیاژی ساخته شده اند. این محصولات قابلیت اطمینان بالایی دارند و با توجه به داشتن استاندردهای روز می توانید برای خرید بیرینگ های هوایی مورد نظر خود به این محصولات اطمینان کامل داشته باشید.

کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی و تجهیزات وابسته

کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی را می توان در انواع هواپیماها، هلیکوپترها و موتورهای تجهیزات هوایی به کار می‌روند. تجهیزات این صنایع هوایی شامل: وسایل مربوط به توقف و نگه داری هواپیما در آشیانه، قطعات مورد استفاده درگیربکس ها، دیسک های swash، موتورها، کنترل پرواز و … می شود.

این تجهیزات قابلیت اطمینان را افزایش می دهند و در عین حال هزینه های جانبی تعمیر و نگه داری را به شدت کاهش می دهند. بدیهی است در صنایع هوایی لازم است از با کیفیت ترین تجهیزات استفاده شود. بنابراین توصیه می شود در صنایع هوایی الزاما از تجهیزات با کیفیت و دارای استانداردهای خاص این صنعت استفاده شود تا علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان، با کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری سودآوری نیز افزایش یابد.یکی از تجهیزات کلیدی در تجهیزات ذکر شده در بالا بیرینگ ها هستند. در این صفحه سعی می شود اطلاعاتی از عملکرد و کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی آورده شود.

کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی – نیازهای اختصاصی صنایع هواپیمایی

در صنایع هوایی پشتیبانی پس از فروش و تامین قطعات از جمله نیازهای ضروری و همیشگی مشتریان است. در شرکت ویستا آسمان این مورد در نظر گرفته شده و تجهیزات شخصی سازی شده و خاص مورد نیاز مشتریان نیز تامین می شود. کارشناسان ما همچنان پاسخگوی انواع مشتریان شرکت های بازرسی، تعمیر و اورهال جهت هر گونه مشاوره در زمینه خرید و تامین بیرینگ صنایع هوایی هستند.

کاربرد بیرینگ در صنعت هوایی – بیرینگ هلیکوپتر

در صنایع هوایی لازم است تا نهایت کیفیت و رعایت استانداردها در نظر گرفته شود. همانطور که می دانیم هلیکوپتر ها قابلیت پرواز عمودی را ایجاد می کنند و به همین دلیل کاربردی متفاوت نسبت به هواپیماهای با بال ثابت را ایجاد می کنند. در واقع در مواردی که نیاز به ثابت و شناور ماندن در هوا باشد و یا پرواز به صورت عمودی نیاز باشد به توانمندی هلکوپترها رجوع می کنیم. اولین قابلیت پرواز با بال های چرخان توسط ژیروکوپتر ها فراهم شد. اما همچنان نیاز به حرکت رو به جلو و توانمندی کافی در پرواز لازم بود.

بیرینگ در ژیروکوپتر

با توجه به مسائل مربوط به حرکت رو به جلو، هلیکوپترها با روتور تامین کننده نیروی لازم طراحی شدند. با توجه به تغییرات ایجاد شده در طراحی هلیکوپترها برای تثبیت هلیکوپتر در برابر گشتاور روتور عموما از روتور دمی (tail rotor) استفاده می شود. روتور دمی وظایف زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به مقاومت در برابر نیروی گشتاور روتور اصلی و تاثیر در تغییر جهت اشاره نمود.

راه حل های دیگر و کم کاربردتری نیز برای تثبیت هلیکوپتر وجود دارد که از جمله آن استفاده از دو روتور اصلی است.

اما صنایع هوایی در پیشرفت های اخیر پرواز عمودی، به تجهیزات تیلت روتور (tilt rotor) دست یافته اند. هدف از ساخت تیلت روتور ترکیب مزایای هلیکوپتر با هواپیما است. یعنی ایجاد قابلیت پرواز عمودی بدون نیاز به باند پرواز، ثابت و شناور ماندن در هوا بعلاوه قابلیت های حرکت سریع روبه جلو هواپیمایی است.

فرآیندهای اصلی برای کنترل یک هلیکوپتر رایج دارای تک‌روتور بالابر و روتور ضد گشتاور از طریق تداخل چهار رابط کنترل می شود. کنترل تجمیعی، کنترل سیکلی، پدال های ضد گشتاور و سوپاپ throttle می باشد. در این نوع سیستم ها، هر کدام از پره ها قابلیت تنظیم دارد تا میزان بالابری تعیین شود و یا همگی پره ها به صورت جمعی و یکنواخت قابلیت تنظیم دارد. این قابلیت های کنترل مناسب بالابر دیفرانسیل دیسک روتور و تنظیم جمعی پره ها همگی به خلبان در کنترل مناسب و دقیق هلیکوپتر کمک می کند.تعدادی از تجهیزات مرتبط در زمینه هلیکوپتر و بیرینگ را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

جهت شناخت کلی از انواع بیرینگ ها می توانید به صفحه انواع بیرینگ های صنعتی رجوع کنید و همچنین جهت راهنمایی و یا استعلام قیمت تجهیزات بیرینگ صنایع هوایی با ما تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه

اطلاع از آخرین اخبار و مقالات ویستا آسمان

اخبار و مقالات مرتبط

Related news & articles

آکادمی ویستا

گرافیت پر سولفور (CPC) چیست؟

گرافیت پر سولفور از طریق تکلیس کک نفت خام، محصول جانبی فرآیند پالایش نفت، تولید می شود. کک نفت خام در دمای بیش از 1200 درجه سانتیگراد در کوره های کلسینینگ تخصصی تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد. این فرآیند ترکیبات فرار و رطوبت را حذف می کند و در نتیجه کک نفت خام به گرافیت پرسولفور تبدیل می شود. علاوه بر این، سطوح گوگرد کنترل شده در طول این فرآیند به دست می آید تا محصول نهایی را برای کاربردهای خاص تنظیم کند.

آکادمی ویستا

فروش الکترود گرافیتی توسط شرکت معتبر ویستا اسمان در صنعت فولادسازی کشور

شرکت ویستا آسمان، با سابقه‌ای بیش از ده سال در حوزه‌ی فروش الکترود گرافیتی، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌شود. در این مقاله، با تمرکز بر روی مواردی همچون اهمیت قیمت، تامین سریع، مشتری مداری، مشاوره فنی، و امکان بازدید از محصولات قبل از خرید، به بررسی عمیق‌تری از خدمات و محصولات ما می‌پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *